aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de merakla bekliyordum, kesinlikle alacağım, hayırlı satışlar dilerim.1-2 sorum olacak, renk seçeneği var mı? Yoksa tek renk mi? Bir de video ekleme sayfasının detaylı bir görüntüsünü paylaşırsanız, özellikle video part kodlarını da görebileceğimiz bir görüntü olursa memnun olurum.Teşekkür ederim.
Evet, beyaz renk seçeneğide mevcut. Şuan paylaştığımız resimler sadece önizleme, daha fazlası var. Detaylı tanıtımı 31 mart'ta canlı demo'suyla birlikte sunacağım.

Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil görünüm için de resimler atabilir misiniz?
Şuan için paylaşamıyoruz, ayın 31'inde canlı demosuyla birlikte mobil uyumluluğunu inceleyebilirsiniz.

arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v4 sahibi olanlara indirim veya sürüm yükseltme sahibi olabilecekler mi ?
OguzhanWM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Keremiya v4'ü xxx.com domainim için almıştım.Şuan ise yyy.com domainimden devam ediyorum.Bu durumda da v4'ten geçiş hakkından yararlanılabiliyormu ? Bu arada tema gayet hoş olmuş.
V4 satın alan müşterilerimiz v5'e geçiş için ekstra indirim'e sahip. 31 mart'ta geçiş ücreti'ni paylaşacağız.

eNyA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir adet ön sipariş vermek istiyorum, skype adresinize yazdım.
Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinize sağlık hocam yine muazzam bir tema.
ön siparişler ayın kaçına kadar devam edicek ?
teşekkürler, ön sipariş alımlarımız 15 veya 20 mart arası sona erecek.

cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efsane geri dönmüş hayırlı satışlar tasarım çok güzel.
Mutlu ettiniz, teşekkürler