• 25-12-2013, 10:47:18
    #19
    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta herhalde yazısını görünce sanırım tam emin değil anlamını çıkartıp şaşırmıştım .. ilginç bir isim hayırlı satışlar.
    Yorumun için teşekkürler ikatechws. Ancak herhalde kelimesi her ne kadar bizler tarafından sanırım, galiba gibi anlamlar yerine kullanılsa da herhalde kesinlik bildiren bir kelimedir.
  • 25-12-2013, 15:25:06
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ellerinize sağlık kaliteli bir çalışma olmuş.
  • 25-12-2013, 17:01:29
    #21
    bir adet tema alınmıştır. Sağolsun arkadaş çok yardımcı oldu. Yeni temalarını da bekliyoruz...
  • 25-12-2013, 17:04:53
    #22
    turkeagle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir adet tema alınmıştır. Sağolsun arkadaş çok yardımcı oldu. Yeni temalarını da bekliyoruz...
    Hayırlı olsun kardeşim. Teşekkür ederim.
  • 27-12-2013, 22:30:30
    #23
    güncel

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:30:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:48:12 --

    İlk 10 kişi için tema fiyatı 30 tl'ye çekilmiştir. Bilginize.
  • 27-12-2013, 22:34:51
    #24
    Üyeliği durduruldu
    O kadar emek vermişsiniz adı " Herhalde " mi şimdi .. Vallahi garipmiş.Adamlar yüzyılın icadını buluyor 5 dakikada saç ekiyorsun kafaya adı " Toppik " .

    Türkiye'nin en büyük sorunuşu bence, icad var ama isim yok. İsim yok ise icadda çöp olması normal.

    Başarılarınızın devamını dilerim ..
  • 27-12-2013, 22:37:06
    #25
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar emek vermişsiniz adı " Herhalde " mi şimdi .. Vallahi garipmiş.Adamlar yüzyılın icadını buluyor 5 dakikada saç ekiyorsun kafaya adı " Toppik " .

    Türkiye'nin en büyük sorunuşu bence, icad var ama isim yok. İsim yok ise icadda çöp olması normal.

    Başarılarınızın devamını dilerim ..
    Görüşürüz için teşekkür ederim.
  • 27-12-2013, 23:49:58
    #26
    İlk 10 için stok varsa,kurulumu hemen yapabiliyorsanız ve kurulum dosyalarını mail olarak alabiliyorsam pm bekliyorum.
  • 28-12-2013, 00:58:06
    #27
    sosyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 10 için stok varsa,kurulumu hemen yapabiliyorsanız ve kurulum dosyalarını mail olarak alabiliyorsam pm bekliyorum.
    PM Gönderildi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 28-12-2013 mesaj 00:58:06 -->-> Daha önceki 27-12-2013 mesaj 23:55:04 --

    @sosyolog Nickli arkadaşa bir adet tema satışı yapılmış, kurulumu tamamlanmıştır.
    Hayırlı Olsun.