O kadar emek vermişsiniz adı "
Herhalde " mi şimdi

.. Vallahi garipmiş.Adamlar yüzyılın icadını buluyor 5 dakikada saç ekiyorsun kafaya adı "
Toppik " .
Türkiye'nin en büyük sorunuşu bence, icad var ama isim yok. İsim yok ise icadda çöp olması normal.
Başarılarınızın devamını dilerim ..
Görüşürüz için teşekkür ederim.