O kadar emek vermişsiniz adı " Herhalde " mi şimdi .. Vallahi garipmiş.Adamlar yüzyılın icadını buluyor 5 dakikada saç ekiyorsun kafaya adı " Toppik " .

Türkiye'nin en büyük sorunuşu bence, icad var ama isim yok. İsim yok ise icadda çöp olması normal.

Başarılarınızın devamını dilerim ..