• 29-12-2013, 20:34:47
    #37
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhammed kardeşim

    Öncelikle tema ücreti kampanyası ile ilgili tavsiyemi dikkate aldığın için teşekkür ederim.

    Bu kampanyadan ben de istifade etmek istiyorum.

    Saygılarımla
    Böyle bi tavsiyede bulunduğun için ben teşekkür ederim kardeşim. Malum forumda yeniyim konulara vakıf olamayabiliyorum.

    Site bilgileriniz ve diğer işlemler için PM atıyorum.
  • 29-12-2013, 20:42:02
    #38
    Süper bir insan, süper bir tema. Galeri özelliği dedim yaptı, başka özellikler dedim uılmadan uğraştı yaptı. Maşallah. Bol kazançlar kardeşim.
  • 29-12-2013, 21:57:03
    #39
    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper bir insan, süper bir tema. Galeri özelliği dedim yaptı, başka özellikler dedim uılmadan uğraştı yaptı. Maşallah. Bol kazançlar kardeşim.
    Teşekkür ederim kardeşim yorumun için. Çok sağol

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:57:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:43:24 --

    @toxotis isimli arkadaşa bir adet tema satışı yapıldı.
    @meryemce isimli arkadaşa bir adet tema satışı yapıldı.
    Kalan indirimli tema adedi : 3
  • 29-12-2013, 22:45:04
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı satışlar, Bol kazançlar dilerim.
  • 29-12-2013, 22:45:38
    #41
    Chloetasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar, Bol kazançlar dilerim.
    Teşekkür ederim. Çok sağolun.
  • 01-01-2014, 00:29:00
    #42
    @ibo nickli arkadaşımıza 1 adet tema satışı yapılmıştır.
    Kalan indirimli tema adedi : 2
  • 01-01-2014, 01:48:38
    #43
    ibo
    Üyeliği durduruldu
    Ek olarak teknik ve kurulum konularında destek olduğunuz için teşekkür ederim.
  • 01-01-2014, 07:05:36
    #44
    İndirimden bir adet rezerve edeyim. Gün içinde ödeme yapacağım.
  • 01-01-2014, 09:01:33
    #45
    fontlar orjinaldede böylemi yoksa bendemi böyle gözüküyor ?