• 11-02-2014, 22:07:34
    #82
    Kurumsal PLUS
    Kendisine çok ama çok Teşekkür ederim. Tema Satın aldım + Özel isteklerimi yerine getirdi istedim şekilde teslim etti teşekkürler.
  • 12-02-2014, 00:11:07
    #83
    mgtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine çok ama çok Teşekkür ederim. Tema Satın aldım + Özel isteklerimi yerine getirdi istedim şekilde teslim etti teşekkürler.
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Güle güle kullanın.
  • 27-02-2014, 17:10:06
    #84
    Merhabalar arkadaşlar.
    Tema ile ilgili tasarımsal veya sistemsel olarak sorun yaşayan arkadaşlar konu altına mesaj bıraksınlar lütfen. Yakın zamanda (Mart 10-15) arasında Herhalde V1 için güncelleme planlıyorum en azından gözümden kaçan başka sorunlar da varsa onları da düzeltmiş olup, sorunsuz bir tema çıkaralım ortaya.

    Şu ana kadar bazı arkadaşlarda devam eden ve düzeltilecek olan bazı sorunlar;

    Yorum kısmında "Cevapla" butonu yok ve cevaplanan yorumlarda kaymalar meydana geliyor.
    Bazı arkadaşların temalarında halen 404 hata sayfası yok.
    Bazı arkadaşların temalarında içeriğe girilince sol (veya sağ) kısımdaki arama alanı işlevsiz kalıyor.
    İçerik içerisindeki linkler ile yazılar aynı renkte olduğundan linkleri görmek neredeyse imkansız oluyor.

    Şimdilik tespit edilen sorunlar bunlar. Mart ayının 5'ine kadar başka bir sorun varsa tespit etmeye çalışılıp düzeltilecek ve yine bu sayfadan 10-15 Mart tarihleri arasında duyurulacak.

    Herkese iyi çalışmalar.
  • 27-02-2014, 17:54:42
    #85
    Üyeliği durduruldu
    Eksik ya da sorun değil ama yazar kısmı eklemeyi düşünürüm demiştiniz.
  • 20-03-2014, 21:51:50
    #86
    Sade ve güzel olmuş kısa zaman içersinde iletişime geçip almayı düşünüyorum mesajım bulunsun.
  • 20-03-2014, 23:19:09
    #87
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tema güzelmiş hoşuma gitti fakat bi kaç sorun takılıyor kafama geldiğiniz zaman bir pm atın lütfen.
  • 02-04-2014, 10:38:33
    #88
    Saydığın düzenlemelerin yanı sıra özel mesajla ilettiğim google açısından da önemli olan diğer düzenlemeleri de yaparsan seviniriz.
    Açtığınız satış konusuna ve müşterilerinize biraz daha fazla zaman ayırmanız dileğiyle , iyi çalışmalar...
  • 29-04-2014, 23:04:14
    #89
    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saydığın düzenlemelerin yanı sıra özel mesajla ilettiğim google açısından da önemli olan diğer düzenlemeleri de yaparsan seviniriz.
    Açtığınız satış konusuna ve müşterilerinize biraz daha fazla zaman ayırmanız dileğiyle , iyi çalışmalar...
    Öncelikle daha önce yazdığım güncelleme meselesini zamanında yapamadığım için tüm arkadaşlardan özür diliyorum bazı nedenlerden dolayı foruma giriş yapamadım.
    Emperor abicim. Senin mesajına gelince. Öncelikle şunu bilmeni isterim ki yapmış olduğum temadan dolayı kimsenin sorun yaşamamasını ben herkesten daha çok isterim. Kimse kimsenin yaşam koşullarını ve iş hayatını değil bilmek, tahmin bile edemez. Ama eğer benim açtığım satış konusuna ve müşterilerime hiç bir işim olmadığı halde, mazeretsiz olarak zaman ayırmadığımı düşünüyorsan veya bu şekilde düşünen müşterilerim varsa ben yapmış olduğum bu yanlıştan dolayı özür dilerim ve affınıza sığınarak böyle düşünen herkese de vermiş olduğum zararı telafi maksatlı tema ücretini de iade edebilirim.
    Benim yapmış olduğum Herhalde Wordpress Blog Temasının tasarımı beğenilmiyor olabilir. Kodlama algoritması beğenilmiyor olabilir. Ama bu temayı kullanan ve google açısından sağlıklı bir tema olduğu kanaatine varan bunca müşterim varken, google açısından sıkıntısı varmış gibi ima etmeye kimsenin de hakkı yok.
    Güncelleme konusuna geleyim. Güncelleme zamanlaması için herkesten çok ama çok özür diliyorum ki mart ayı için verdiğim sözü tutamadım. Ama bu hatamı temanın 2. versiyonunda temayı mobil uyumlu ve daha güçlü bir hale getirip tüm müşterilerime de bu güncellemeyi ücretsiz dağıtarak biraz olsun gidermek istiyorum.

    Saygılarımla...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:04:14 -->-> Daha önceki mesaj 23:02:11 --

    ilkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sade ve güzel olmuş kısa zaman içersinde iletişime geçip almayı düşünüyorum mesajım bulunsun.
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Sağolun.

    KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema güzelmiş hoşuma gitti fakat bi kaç sorun takılıyor kafama geldiğiniz zaman bir pm atın lütfen.
    Mesajınızın üzerinden bi hayli zaman geçmiş kusura bakmayın.
    Konuyu bile unuttunuz belki ama PM gönderildi.
  • 30-04-2014, 00:14:59
    #90
    Malesef tema ihtiyacım kalmadı şimdilik baya olmuş hakikaten Ama mobil uyumlu oldugunda alabilirim mesajım bulunsun. Ayrıca bilmiyorum varmı ama bence temada yorum sayfalama özelliği mutlaka olmalı ve genelde kullanıcıların kurduğu basit eklentiler entegre edilse daha iyi olur diye düşünüyorum