• 21-08-2013, 07:38:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar, şuan hazırlamakta olduğum
    Kaplan Wordpress Teması
    bitene kadar ara sıcak olması için HTML5 dilinde Kaplan Mini Wordpress Teması adında minimal bir tema hazırladım.

    Temanın ekran görüntüsü;


    Video olarak izlemek isteyen arkadaşlar
    buraya
    tıklayarak demosunu izleyebilirler.

    Tema da admin paneli yapmaya gerek duymadım çünkü panel gerektirecek bir yapı yada detaya sahip değil.

    Tema üzerin de ki facebook, twitter ve google+ linklerinizi eklemek için düzenleyici kısmından header.php'de 36,37,38. satırları ve footer.php'de 5,6,7. satırları düzenleyerek profil bilgilerinizi girebilirsiniz.

    Temayı http://kpln.in/19HBHP9 adresine tıklayıp indirebilirsiniz.

    Güle güle kullanın.
  • 21-08-2013, 18:24:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler güzel sade bir mini blog teması olmuş
  • 21-08-2013, 18:29:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir tema. Makale amaçlı siteler için kullanılabilir. Teşekkürler.
  • 21-08-2013, 20:48:13
    #4
    Beğenmenize sevindim arkadaşlar. Kullandığınız siteleri de yazarsanız sevinirim.
  • 21-08-2013, 22:55:35
    #5
    Domainim kenarda duruyordu, kişisel blog için bi tema karşıma çıksın istiyordum ve bu tema ile karşılaştım. Hiçbir içerik yok ve iç optimizasyon yapıldıktan sonra wmaracı seo kontrolünden geçirdiğimde aldığım tek hata bu;

    css'den anlamıyorum hiç, hatalar da düzeltilirse kaymak gibi olur...

    Elinize sağlık tema güzel.

  • 22-08-2013, 14:13:01
    #6
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainim kenarda duruyordu, kişisel blog için bi tema karşıma çıksın istiyordum ve bu tema ile karşılaştım. Hiçbir içerik yok ve iç optimizasyon yapıldıktan sonra wmaracı seo kontrolünden geçirdiğimde aldığım tek hata bu;

    css'den anlamıyorum hiç, hatalar da düzeltilirse kaymak gibi olur...

    Elinize sağlık tema güzel.

    Tema içerisin den footer'ı kaldırmanızı anlarım. İnsiyatife bağlı bir şey sonuçta fakat CSS'te temayı düzenleyip kendi yapımınmış göstermek bunun adı emeğe saygsızlıktır, hırsızlıktır. Background'ları değiştirip temayı ben editledim ben yeniden yazdım gibi bir bahane ile de kendinizi savunmayın lütfen.


    Piyasanın bu hale gelmesinin nedeni sadece bu ve türevi nedenlerden dolayıdır.


  • 22-08-2013, 14:16:10
    #7
    FLapix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema içerisin den footer'ı kaldırmanızı anlarım. İnsiyatife bağlı bir şey sonuçta fakat CSS'te temayı düzenleyip kendi yapımınmış göstermek bunun adı emeğe saygsızlıktır, hırsızlıktır. Background'ları değiştirip temayı ben editledim ben yeniden yazdım gibi bir bahane ile de kendinizi savunmayın lütfen.


    Piyasanın bu hale gelmesinin nedeni sadece bu ve türevi nedenlerden dolayıdır.


    Tema paylaşırken vs. hiçbir yerde bana ait olan şeyi silmeyiniz-kaldırmayınız, kaldırmazsanız iyi olur tarzı hiçbir yazı görmedim?
  • 22-08-2013, 14:20:07
    #8
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema paylaşırken vs. hiçbir yerde bana ait olan şeyi silmeyiniz-kaldırmayınız, kaldırmazsanız iyi olur tarzı hiçbir yazı görmedim?
    Evet yazmadım çünkü footer'ı kaldırmayın desem bile bu bir şey değiştirmeyecekti ve kalacaktı yine fakat ben bunun yerine öyle bir gerekçe de vermedim. Fakat CSS'te yer alan temayı yapan kişinin bilgilerini adını silip kendi yapımın göstermek gibi bir şey aklıma gelmediği için onu belirtmedim.


    Yine de teşekkürler.
  • 22-08-2013, 14:24:25
    #9
    FLapix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yazmadım çünkü footer'ı kaldırmayın desem bile bu bir şey değiştirmeyecekti ve kalacaktı yine fakat ben bunun yerine öyle bir gerekçe de vermedim. Fakat CSS'te yer alan temayı yapan kişinin bilgilerini adını silip kendi yapımın göstermek gibi bir şey aklıma gelmediği için onu belirtmedim.


    Yine de teşekkürler.
    Aklınıza gelmeyecek şeyler de yapılabiliyormuş demek ki. Tema için teşekkür ediyorum, SEO konusunda probleminiz olursa bana PM atabilirsiniz sitenizle ilgilenirim.

    Ek olarak, öyle bir açıklama görmediği için düzenledim şifresiz kodsuz tema açık kaynak ve geliştirilebilir demektir, CSS'e Size olan teşekkürümü sundum bile.

    İyi günler.