Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domainim kenarda duruyordu, kişisel blog için bi tema karşıma çıksın istiyordum ve bu tema ile karşılaştım. Hiçbir içerik yok ve iç optimizasyon yapıldıktan sonra wmaracı seo kontrolünden geçirdiğimde aldığım tek hata bu;

css'den anlamıyorum hiç, hatalar da düzeltilirse kaymak gibi olur...

Elinize sağlık tema güzel.

Tema içerisin den footer'ı kaldırmanızı anlarım. İnsiyatife bağlı bir şey sonuçta fakat CSS'te temayı düzenleyip kendi yapımınmış göstermek bunun adı emeğe saygsızlıktır, hırsızlıktır. Background'ları değiştirip temayı ben editledim ben yeniden yazdım gibi bir bahane ile de kendinizi savunmayın lütfen.


Piyasanın bu hale gelmesinin nedeni sadece bu ve türevi nedenlerden dolayıdır.