FLapix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yazmadım çünkü footer'ı kaldırmayın desem bile bu bir şey değiştirmeyecekti ve kalacaktı yine fakat ben bunun yerine öyle bir gerekçe de vermedim. Fakat CSS'te yer alan temayı yapan kişinin bilgilerini adını silip kendi yapımın göstermek gibi bir şey aklıma gelmediği için onu belirtmedim.


Yine de teşekkürler.
Aklınıza gelmeyecek şeyler de yapılabiliyormuş demek ki. Tema için teşekkür ediyorum, SEO konusunda probleminiz olursa bana PM atabilirsiniz sitenizle ilgilenirim.

Ek olarak, öyle bir açıklama görmediği için düzenledim şifresiz kodsuz tema açık kaynak ve geliştirilebilir demektir, CSS'e Size olan teşekkürümü sundum bile.

İyi günler.