Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema paylaşırken vs. hiçbir yerde bana ait olan şeyi silmeyiniz-kaldırmayınız, kaldırmazsanız iyi olur tarzı hiçbir yazı görmedim?
Evet yazmadım çünkü footer'ı kaldırmayın desem bile bu bir şey değiştirmeyecekti ve kalacaktı yine fakat ben bunun yerine öyle bir gerekçe de vermedim. Fakat CSS'te yer alan temayı yapan kişinin bilgilerini adını silip kendi yapımın göstermek gibi bir şey aklıma gelmediği için onu belirtmedim.


Yine de teşekkürler.