Tema içerisin den footer'ı kaldırmanızı anlarım. İnsiyatife bağlı bir şey sonuçta fakat CSS'te temayı düzenleyip kendi yapımınmış göstermek bunun adı emeğe saygsızlıktır, hırsızlıktır. Background'ları değiştirip temayı ben editledim ben yeniden yazdım gibi bir bahane ile de kendinizi savunmayın lütfen.
Piyasanın bu hale gelmesinin nedeni sadece bu ve türevi nedenlerden dolayıdır.
Tema paylaşırken vs. hiçbir yerde bana ait olan şeyi silmeyiniz-kaldırmayınız, kaldırmazsanız iyi olur tarzı hiçbir yazı görmedim?