• 20-06-2013, 00:26:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar Ertan Dönmez ile birlikte olan tema çalışmalarımız kaldığı yerden devam ediyor. Bildiğiniz gibi sizlere daha önce Sipsi V1 temasını sunmuştuk, daha sonra temanın çok tutulduğunu gördüğümüzden dolayı Sipsi V2 temasını çıkartmaya karar verdik. Genel olarak ilk tema blog siteleri için uygunken, bu temayı ise biraz daha portal tarzı sitelere uyum sağlayacak şekilde geliştirmek istedik ayrıca bu sefer temaya ilk temada ki yorum ile gelen birçok isteğin üzerine 7 farklı renk seçeneği ekledik. Diğer yandan temayı geliştirirken, önceki sürümde ki birçok sevilen özelliği de bu temaya aktarmayı unutmadık. Özellikle de temanın SEO uyumlu wordpress teması olmasına çok fazla özen gösterdik.



    Sipsi V2 Teması Özellikleri
    • Sade, şık ve hoş yapısı ile dikkatleri üzerine çekiyor.
    • İçerisinde tam 7 farklı renk seçeneğini barındırıyor.
    • SEO uyumlu wordpress temasıdır.
    • Temanın açılış hızı yaklaşık 1 saniyedir.
    • Temada ki sorgu sayısı sadece 11'dir.
    • CSS Sprite tekniği temaya başarı ile uygulanmıştır.
    • CSS3 ve Jquery ile tema desteklenmiştir.
    • Birçok ayarı yapabileceğiniz tema paneli bulunmaktadır.
    • Tema da diğer temalarım da olduğu gibi hiçbir kodlama hatası bulunmamaktadır.
    • Birkaç tane eklenti temaya entegre edilmiştir bu sayede CPU ve sorgu sayısından tasarruf sağlanmıştır.
    • Temada yazı içi dahil olmak üzere reklam alanları mevcuttur.
    • Temada ki link yapıları SEO ile uyumlu şekilde kullanılmıştır.
    • Temaya özel çeşitli bileşenler bulunmaktadır.
    • Footer bileşen desteklidir.
    • Temada ki daha birçok özelliği önizleme adresinden inceleyerek keşfedebilirsiniz.

    Sipsi V2 Önerilen Ayarları
    • Varsayılan logo boyutları 400px X 80px 'dir.
    • Öne çıkarılmış görsel boyutu 290px X 125px boyutundadır.
    • Tema da okunma sayılarını gösterebilmek için WP-PostViews eklentisini kurmalısınız ve eklentinin ayar sayfasından "Views Template" değerini "%VIEW_COUNT%" olarak değiştirmelisiniz.
    • Temayı ilk kurduğunuzda yazı içi reklam alanı otomatik olarak açılmaktadır , bu alanı tema panelinde ki "Reklam Ayarları" sekmesinden kapatabilirsiniz.

    Canlı Önizleme - İndir

    Sipsi V2 Renk Seçenekleri
    *Resimlere tıklarsanız boyutları artar.



    Hatırlatma: Arkadaşlar tema da functions.php dosyası şifrelidir ancak bu dosyada yine de eklemeler yapabiliyorsunuz. Tema da linki kaldırmaya çalıştığınız anda, siteniz uyarı verecektir!
  • 20-06-2013, 00:33:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yine çok başarılı bir tema. Teşekkürler.
  • 20-06-2013, 01:22:49
    #3
    muhteşem bir tema...

    Emeğine sağlık kardeşim...Birde Pm attım yanıtlarsan sevinirim...
  • 20-06-2013, 01:28:40
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba . temanız güzel ama neden türkçe yapım ve ücretsiz paylaşılan temalar functions.php ionCube ediliyor ? burakisci kardeşim sana yönelik degil bu söyledigim ztn tanımıyorum da seni ama bu temayı bir başkası yapsa sen ionCube edilmiş bir tema kullanırmısın? ben sadece senin temanda görmedim bütün türkçe paylaşılan temalar ionCube kodlanmış vs vs ne gerk var madem paylaşıyosunuz açık paylaşın
  • 20-06-2013, 01:51:55
    #5
    YakupNone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba . temanız güzel ama neden türkçe yapım ve ücretsiz paylaşılan temalar functions.php ionCube ediliyor ? burakisci kardeşim sana yönelik degil bu söyledigim ztn tanımıyorum da seni ama bu temayı bir başkası yapsa sen ionCube edilmiş bir tema kullanırmısın? ben sadece senin temanda görmedim bütün türkçe paylaşılan temalar ionCube kodlanmış vs vs ne gerk var madem paylaşıyosunuz açık paylaşın
    bunun ilerde bir zararı dokunurmu ?
  • 20-06-2013, 02:23:00
    #6
    BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine çok başarılı bir tema. Teşekkürler.
    Teşekkür ederim.

    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhteşem bir tema...

    Emeğine sağlık kardeşim...Birde Pm attım yanıtlarsan sevinirim...
    Yorumun için teşekkür ederim, dönüş yaptım.

    YakupNone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba . temanız güzel ama neden türkçe yapım ve ücretsiz paylaşılan temalar functions.php ionCube ediliyor ? burakisci kardeşim sana yönelik degil bu söyledigim ztn tanımıyorum da seni ama bu temayı bir başkası yapsa sen ionCube edilmiş bir tema kullanırmısın? ben sadece senin temanda görmedim bütün türkçe paylaşılan temalar ionCube kodlanmış vs vs ne gerk var madem paylaşıyosunuz açık paylaşın
    Kardeşim bende şifresiz paylaşmayı isterim ancak o altta ki linki kaldıranların haddi hesabı yok. Şöyle diyeyim size bugüne kadar yaptığım ve ücretsiz dağıttığım temalardan yaklaşık 360.000 sayfada kullanılanında linklerim duruyor ancak 2.000.000 fazla sayfada da bu linkler kaldırılmış durumda. Emeğimin karşılığını bu şekilde almak hiç hoş olmuyor, çözüm olarak da başka yöntem yok malesef.

    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun ilerde bir zararı dokunurmu ?
    Hayır kardeşim bu dosyanın hiçbir zararı yoktur, istediğiniz eklemeleri dosyaya yapabilirsiniz.
  • 20-06-2013, 02:35:45
    #7
    edit: halledildi...
  • 20-06-2013, 07:40:01
    #8
    YakupNone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba . temanız güzel ama neden türkçe yapım ve ücretsiz paylaşılan temalar functions.php ionCube ediliyor ? burakisci kardeşim sana yönelik degil bu söyledigim ztn tanımıyorum da seni ama bu temayı bir başkası yapsa sen ionCube edilmiş bir tema kullanırmısın? ben sadece senin temanda görmedim bütün türkçe paylaşılan temalar ionCube kodlanmış vs vs ne gerk var madem paylaşıyosunuz açık paylaşın
    Ücretsiz yapılıyor saatlerce günlerce oturup kafa patlatılıyor bırakta orada bir link kalsın dimi. Emeğe saygıyı kaç kişi yapacak şifrelenmese 1000 kullanıcının 950'si o linki kaldırır oradan emeğe saygı yazar ama linki tutmaz. Sana zararı olmaz ioncubenin.

    Sipsi v1'i kırıp kullanan çok oldu emeğe saygı nerede kaldı. O footerdaki link emeğimizin karşılığı olarak düşün, onunda kaldırılmaması için bu yol kullanılıyor. Eğer sende birgün bu şekilde tema yapmaya başlarsan kullananların %80i linkini kaldırırsa nedemek istediğimi anlarsın. Kötü birşey diyorum sanma sakın, istemeyen kullanmaz ioncubeli diye. Sipsiv1den daha sağlam oldu bu tema çünkü.

    Hele bir eylül ayı gelsin ozaman gör bak nasıl temalar çıkaracaz.

    En basit örneği :

    http://www.barisay.com.tr/

    bu adamla aynı sektördeyiz bak kırmış v1 versiyonunu kullanıyor adamın umuru bile değil. kaç kez mail pm attım yakışıyormu diye adam şeyine bile takmadı.

    Onun için bu gibi durumları yaşamamak adına ioncube şart. Kıran kırıyor ama mümkün oldukça önüne geçilmeye çalışılıyor.

    Tek sözüm eylül ayını bekleyin ozaman temaya doyacaksınız
  • 20-06-2013, 07:48:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş teşekkürler.