• 20-06-2013, 13:27:45
    #10
    Güzel çalışma tebrikler.
  • 20-06-2013, 20:10:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz yapılıyor saatlerce günlerce oturup kafa patlatılıyor bırakta orada bir link kalsın dimi. Emeğe saygıyı kaç kişi yapacak şifrelenmese 1000 kullanıcının 950'si o linki kaldırır oradan emeğe saygı yazar ama linki tutmaz. Sana zararı olmaz ioncubenin.

    Sipsi v1'i kırıp kullanan çok oldu emeğe saygı nerede kaldı. O footerdaki link emeğimizin karşılığı olarak düşün, onunda kaldırılmaması için bu yol kullanılıyor. Eğer sende birgün bu şekilde tema yapmaya başlarsan kullananların %80i linkini kaldırırsa nedemek istediğimi anlarsın. Kötü birşey diyorum sanma sakın, istemeyen kullanmaz ioncubeli diye. Sipsiv1den daha sağlam oldu bu tema çünkü.

    Hele bir eylül ayı gelsin ozaman gör bak nasıl temalar çıkaracaz.

    En basit örneği :

    http://www.barisay.com.tr/

    bu adamla aynı sektördeyiz bak kırmış v1 versiyonunu kullanıyor adamın umuru bile değil. kaç kez mail pm attım yakışıyormu diye adam şeyine bile takmadı.

    Onun için bu gibi durumları yaşamamak adına ioncube şart. Kıran kırıyor ama mümkün oldukça önüne geçilmeye çalışılıyor.

    Tek sözüm eylül ayını bekleyin ozaman temaya doyacaksınız
    hocam bende tema yapıyorum ama paylaşım açısından degil sadece kendi sitelerim üzerinde.

    arkadaşımız 1 tema yapmış piyasaya sürmüş ne güzel.. buna bişey demiyorum eyvallah ama link almak için mi tema paylaşılıyor? kullanan insan kendine göre düzenleyip nerde ne kodun geçtigini bilip emege karşı İNSAN İse saygı duyar o linkli kaldırmaz diye düşünüyorum
  • 20-06-2013, 20:13:19
    #12
    İşte o İNSAN lar yok piyasada artık
  • 20-06-2013, 20:14:08
    #13
    Güzel görünüyor,tebrikler.
  • 20-06-2013, 20:30:46
    #14
    YakupNone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende tema yapıyorum ama paylaşım açısından degil sadece kendi sitelerim üzerinde.

    arkadaşımız 1 tema yapmış piyasaya sürmüş ne güzel.. buna bişey demiyorum eyvallah ama link almak için mi tema paylaşılıyor? kullanan insan kendine göre düzenleyip nerde ne kodun geçtigini bilip emege karşı İNSAN İse saygı duyar o linkli kaldırmaz diye düşünüyorum
    Zaten şifrelediğimiz kısım temada geliştirme yapmanıza hiçbir engel tanımıyor hatta şifrelenmiş olmasına rağmen yine de functions.php dosyasına eklemeler yapabiliyorsunuz. Diğer yandan bugüne kadar dağıttım bir çok tema ve bu temaların binlerce kullanıcısı var kaç kişi zararlı kod bulmuş bu temalarımda açıklasın bana. Bizde isteriz şifresiz tema dağıtmayı ama henüz Türkiye'de webmaster dünyası o olgunluğa erişemedi ne yazık ki. Ne zaman emeğe saygı duyulmaya başlanırsa, işte o zaman tamamen açık kaynak kodlu temaları sizlerle paylaşmaya devam ederiz.
  • 23-06-2013, 23:17:24
    #15
    burakisci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten şifrelediğimiz kısım temada geliştirme yapmanıza hiçbir engel tanımıyor hatta şifrelenmiş olmasına rağmen yine de functions.php dosyasına eklemeler yapabiliyorsunuz. Diğer yandan bugüne kadar dağıttım bir çok tema ve bu temaların binlerce kullanıcısı var kaç kişi zararlı kod bulmuş bu temalarımda açıklasın bana. Bizde isteriz şifresiz tema dağıtmayı ama henüz Türkiye'de webmaster dünyası o olgunluğa erişemedi ne yazık ki. Ne zaman emeğe saygı duyulmaya başlanırsa, işte o zaman tamamen açık kaynak kodlu temaları sizlerle paylaşmaya devam ederiz.
    Aynen öyle.
  • 30-06-2013, 14:25:01
    #16
    Konu günceldir
  • 03-07-2013, 01:03:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yaw en temayı kurdum hoscu dedi cpu asamasından siteyi kapattı 12 saat gecmeden :S wp postwiew eklentisini kurmadım ozmaan ama
  • 04-07-2013, 17:20:56
    #18
    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw en temayı kurdum hoscu dedi cpu asamasından siteyi kapattı 12 saat gecmeden :S wp postwiew eklentisini kurmadım ozmaan ama
    Hocam bu tema yüzünden CPU aşımı yaşamanız imkansız, kullandığınız eklentiler sorun olabilir. Bir de hangi Host firmasını kullanyorsunuz?