hocam bende tema yapıyorum ama paylaşım açısından degil sadece kendi sitelerim üzerinde.
arkadaşımız 1 tema yapmış piyasaya sürmüş ne güzel.. buna bişey demiyorum eyvallah ama link almak için mi tema paylaşılıyor? kullanan insan kendine göre düzenleyip nerde ne kodun geçtigini bilip emege karşı İNSAN İse saygı duyar o linkli kaldırmaz diye düşünüyorum
Zaten şifrelediğimiz kısım temada geliştirme yapmanıza hiçbir engel tanımıyor hatta şifrelenmiş olmasına rağmen yine de functions.php dosyasına eklemeler yapabiliyorsunuz. Diğer yandan bugüne kadar dağıttım bir çok tema ve bu temaların binlerce kullanıcısı var kaç kişi zararlı kod bulmuş bu temalarımda açıklasın bana. Bizde isteriz şifresiz tema dağıtmayı ama henüz Türkiye'de webmaster dünyası o olgunluğa erişemedi ne yazık ki. Ne zaman emeğe saygı duyulmaya başlanırsa, işte o zaman tamamen açık kaynak kodlu temaları sizlerle paylaşmaya devam ederiz.