YakupNone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba . temanız güzel ama neden türkçe yapım ve ücretsiz paylaşılan temalar functions.php ionCube ediliyor ? burakisci kardeşim sana yönelik degil bu söyledigim ztn tanımıyorum da seni ama bu temayı bir başkası yapsa sen ionCube edilmiş bir tema kullanırmısın? ben sadece senin temanda görmedim bütün türkçe paylaşılan temalar ionCube kodlanmış vs vs ne gerk var madem paylaşıyosunuz açık paylaşın
Ücretsiz yapılıyor saatlerce günlerce oturup kafa patlatılıyor bırakta orada bir link kalsın dimi. Emeğe saygıyı kaç kişi yapacak şifrelenmese 1000 kullanıcının 950'si o linki kaldırır oradan emeğe saygı yazar ama linki tutmaz. Sana zararı olmaz ioncubenin.

Sipsi v1'i kırıp kullanan çok oldu emeğe saygı nerede kaldı. O footerdaki link emeğimizin karşılığı olarak düşün, onunda kaldırılmaması için bu yol kullanılıyor. Eğer sende birgün bu şekilde tema yapmaya başlarsan kullananların %80i linkini kaldırırsa nedemek istediğimi anlarsın. Kötü birşey diyorum sanma sakın, istemeyen kullanmaz ioncubeli diye. Sipsiv1den daha sağlam oldu bu tema çünkü.

Hele bir eylül ayı gelsin ozaman gör bak nasıl temalar çıkaracaz.

En basit örneği :

http://www.barisay.com.tr/

bu adamla aynı sektördeyiz bak kırmış v1 versiyonunu kullanıyor adamın umuru bile değil. kaç kez mail pm attım yakışıyormu diye adam şeyine bile takmadı.

Onun için bu gibi durumları yaşamamak adına ioncube şart. Kıran kırıyor ama mümkün oldukça önüne geçilmeye çalışılıyor.

Tek sözüm eylül ayını bekleyin ozaman temaya doyacaksınız