Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhaba . temanız güzel ama neden türkçe yapım ve ücretsiz paylaşılan temalar functions.php ionCube ediliyor ? burakisci kardeşim sana yönelik degil bu söyledigim ztn tanımıyorum da seni ama bu temayı bir başkası yapsa sen ionCube edilmiş bir tema kullanırmısın? ben sadece senin temanda görmedim bütün türkçe paylaşılan temalar ionCube kodlanmış vs vs ne gerk var madem paylaşıyosunuz açık paylaşın