• 30-08-2024, 23:25:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle Merhaba Arkadaşlar

    Kendim Başladığım Vakitten Dolayı Yarım Bıraktığım Bir Sitem Mevcut Bu Siteyi Tamamlayacak Arkadaşlar Arıyorum.


    İstediklerim
    Benim Başladığım Tasarımlara Uygun Tasarımlara Devam Edecek Arkadaş Arıyorum (Yani Kısacası Tasarım Yapabilecek Kadar Photoshop yada İlistrator Her Neyse Bilgiye Sahip Olmalı)
    İstediğim Bazı Özellikler Mevcut Bunları Gerek Eklenti Ekleyip Arayüzleri Tasarlıyacak Gerekirse O Eklentiyi Bulamazsa Kendisi Eklenti Yazabilme Kabiliyetine Sahip Olacak
    Sitenin Tüm İngilizce Kalan Kısımlarını Düzenleyecek Herşey Türkçe Olacak ve Anlamsız Saçma Sapan Kelimeler Ortaya Çıkmayacak
    Sitedeki Gerekli Taramalarını Yapacak Fazla Kodları Gereksiz Kodları Zararlı Kodları Temizleyecek Açılış Hızlandırmalarını Vs Yapacak
    Yapacağı Süreç Önemli ve Hergün Şunları Bunları Yaptım Diye Gerekli Bilgilendirmeyi İlgi Alakayı Göstrerecek Kendi İşiymiş Gibi Benimseyecek
    Site Çok Dilli Olacak Buna Göre Gerekli Düzenlemeleride Yapacak.

    Önden Ödeme Konusunda Kesinlikle Bİr Beklentiye Girmeyiniz.

    İlk İletişiminizi Lütfen Buradan R10 Aracılığı İle Kurun Duruma Göre Whatsapp Geçiş Sağlarız Teşekkürler.
  • 30-08-2024, 23:27:40
    #2
    İlgilenmek isterim. Biraz daha detay verebilir misiniz. Çizimlerim kötüdür ama SVG/png olarak export et, siteye aktar gibi işlemlerle sıfırdan tema oluşturarak birçok site yapmıştım. Genelde elemantorlar çalışmadım, her şeyi manuel yaptım. Tabi ne gerekiyorsa, ona göre ilerleriz düşüncesindeyim.
  • 30-08-2024, 23:30:12
    #3
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenmek isterim. Biraz daha detay verebilir misiniz. Çizimlerim kötüdür ama SVG/png olarak export et, siteye aktar gibi işlemlerle sıfırdan tema oluşturarak birçok site yapmıştım. Genelde elemantorlar çalışmadım, her şeyi manuel yaptım. Tabi ne gerekiyorsa, ona göre ilerleriz düşüncesindeyim.
    Tasarımlar Yapılacak Photoshop veya Kullandığınız Programda
    Yazılım Fazla kodlamalar Temizlenecek
    Hatalar Giderilecek
    Ekstra Eklenti Yazmanız gerekebilecek
    Çeviriler Yapılacak vs

    Bunların hepsinin üstesinden gelebilirmisiniz ?
  • 31-08-2024, 00:59:19
    #4
    Photoshop kullansam da, bir grafiker kadar çizimlerim beğenilmeyecektir. (illustrator sadece export etmek için kullanıyorum)
    Diğer konularda fiyat-zaman konularında anlaşabildiğimiz sürece üstesinden gelinebilecek durumlar olarak görüyorum.