İlgilenmek isterim. Biraz daha detay verebilir misiniz. Çizimlerim kötüdür ama SVG/png olarak export et, siteye aktar gibi işlemlerle sıfırdan tema oluşturarak birçok site yapmıştım. Genelde elemantorlar çalışmadım, her şeyi manuel yaptım. Tabi ne gerekiyorsa, ona göre ilerleriz düşüncesindeyim.
Tasarımlar Yapılacak Photoshop veya Kullandığınız Programda
Yazılım Fazla kodlamalar Temizlenecek
Hatalar Giderilecek
Ekstra Eklenti Yazmanız gerekebilecek
Çeviriler Yapılacak vs
Bunların hepsinin üstesinden gelebilirmisiniz ?