İlgilenmek isterim. Biraz daha detay verebilir misiniz. Çizimlerim kötüdür ama SVG/png olarak export et, siteye aktar gibi işlemlerle sıfırdan tema oluşturarak birçok site yapmıştım. Genelde elemantorlar çalışmadım, her şeyi manuel yaptım. Tabi ne gerekiyorsa, ona göre ilerleriz düşüncesindeyim.