Photoshop kullansam da, bir grafiker kadar çizimlerim beğenilmeyecektir. (illustrator sadece export etmek için kullanıyorum)
Diğer konularda fiyat-zaman konularında anlaşabildiğimiz sürece üstesinden gelinebilecek durumlar olarak görüyorum.