• 29-12-2018, 01:43:19
    #1
    Selam arkadaşlar, onesignal eklentisini çok önce kullanmıştım. Bugün de bir projem için bildirim eklentisi lazımdı. Aklıma ilk önce onesignal geldi ama site panelindeki ayarlar falan sinir etti beni. Biraz değişmiş gibi. Şimdi ayarları genel olarak yaptım, sağ altta onesignal bildirim ikonu çıkıyor. Üzerine geldiğinizde bildirim penceresi tarayıcının "SSL" kısmında izin ver, engelle olarak çıkıyor. Bu da geri dönüşümü azaltıyor. Benim istediğim mesela şuan r10nun kullandığı "rakito dedikodularını aktifleştir" gibi tıkladığınızda bir pencere açılması veya şu ekteki gibi bir pencere açılması.


    Bu eklentiyi kullanan var mı? veya alternatiflere de açığım.
  • 29-12-2018, 02:00:16
    #2
    WordPress altyapısını kullanıyorsanız ücreti ile istediğin şekilde yapabilirim. www.ibocum.com örnek olarak bakabilirsiniz
  • 29-12-2018, 20:14:55
    #3
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WordPress altyapısını kullanıyorsanız ücreti ile istediğin şekilde yapabilirim. www.ibocum.com örnek olarak bakabilirsiniz
    selam ibrahim. sorunu bir şekilde çözdüm. yine de teklifin için teşekkürler fakat ortada ticarete değer bir durum olmadığı için mesajına anlam veremedim. ayrıca belirttiğin sitede sadece siteyi ilk defa ziyaret eden kullanıcıya gösterilen bir pencere var. bildirim ikonunu ve tıklandığında çıkan pop-up da bulamadım. sanırım konumu da dikkatli okumamışsın. sorun eklenti kurup ayarları yapmakta değil. istediğim çok farklı bir olaydı. neyse ilgin için tekrardan teşekkürler.
  • 29-12-2018, 20:16:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SSL kullanmanız lazım fotoğrafdaki gibi istiyorsanız.
  • 29-12-2018, 20:20:11
    #5
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSL kullanmanız lazım fotoğrafdaki gibi istiyorsanız.
    merhaba hocam, kullanıyorum ve çıkıyor orada sorun yok. istediğim şey bildirim “””ikonuna tıklandığında””” bir pop-up veya görseldekinin çıkmasıydı. eğer masaüstünde iseniz r10nun sağ köşede rakito bildirim ikonuna tıklayıp örnek görebilirsiniz.
  • 30-12-2018, 15:55:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    coder7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam, kullanıyorum ve çıkıyor orada sorun yok. istediğim şey bildirim “””ikonuna tıklandığında””” bir pop-up veya görseldekinin çıkmasıydı. eğer masaüstünde iseniz r10nun sağ köşede rakito bildirim ikonuna tıklayıp örnek görebilirsiniz.
    Onu bilmiyorum hocam. Benim sitede bu sağdaki onesignal bildirim iconu görünmüyor.
  • 30-12-2018, 20:57:34
    #7
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu bilmiyorum hocam. Benim sitede bu sağdaki onesignal bildirim iconu görünmüyor.
    anladım hocam. yine de ilgin için teşekkür ederim.