SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SSL kullanmanız lazım fotoğrafdaki gibi istiyorsanız.
merhaba hocam, kullanıyorum ve çıkıyor orada sorun yok. istediğim şey bildirim “””ikonuna tıklandığında””” bir pop-up veya görseldekinin çıkmasıydı. eğer masaüstünde iseniz r10nun sağ köşede rakito bildirim ikonuna tıklayıp örnek görebilirsiniz.