coder7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam, kullanıyorum ve çıkıyor orada sorun yok. istediğim şey bildirim “””ikonuna tıklandığında””” bir pop-up veya görseldekinin çıkmasıydı. eğer masaüstünde iseniz r10nun sağ köşede rakito bildirim ikonuna tıklayıp örnek görebilirsiniz.
Onu bilmiyorum hocam. Benim sitede bu sağdaki onesignal bildirim iconu görünmüyor.