merhaba hocam, kullanıyorum ve çıkıyor orada sorun yok. istediğim şey bildirim ikonuna tıklandığında bir pop-up veya görseldekinin çıkmasıydı. eğer masaüstünde iseniz r10nun sağ köşede rakito bildirim ikonuna tıklayıp örnek görebilirsiniz.
Onu bilmiyorum hocam. Benim sitede bu sağdaki onesignal bildirim iconu görünmüyor.