Selam arkadaşlar, onesignal eklentisini çok önce kullanmıştım. Bugün de bir projem için bildirim eklentisi lazımdı. Aklıma ilk önce onesignal geldi ama site panelindeki ayarlar falan sinir etti beni. Biraz değişmiş gibi. Şimdi ayarları genel olarak yaptım, sağ altta onesignal bildirim ikonu çıkıyor. Üzerine geldiğinizde bildirim penceresi tarayıcının "SSL" kısmında izin ver, engelle olarak çıkıyor. Bu da geri dönüşümü azaltıyor. Benim istediğim mesela şuan r10nun kullandığı "rakito dedikodularını aktifleştir" gibi tıkladığınızda bir pencere açılması veya şu ekteki gibi bir pencere açılması.


Bu eklentiyi kullanan var mı? veya alternatiflere de açığım.