Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 02-12-2014, 16:42:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birkaç ay evvel aldıgım halinden sonra Sistemde güncelleme oldumu diye sormuştum. Cevaben evet oldu demiştiniz.
    Bunun üzerine bende güncellenen Dosyayı rica etmiştim ama ciddiye alıp cevap dahi vermiyorsunuz. Bumudur Ticaret ahlakı?
  • 02-12-2014, 17:00:30
    eklenti alındı sitem yeni zaten hızlı dediğim halde eklentiyi kurduktan sonra eklentiden önce ne kadar yavaş olduğunu anladım sistem harika teşekkürler
  • 02-12-2014, 18:09:05
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç ay evvel aldıgım halinden sonra Sistemde güncelleme oldumu diye sormuştum. Cevaben evet oldu demiştiniz.
    Bunun üzerine bende güncellenen Dosyayı rica etmiştim ama ciddiye alıp cevap dahi vermiyorsunuz. Bumudur Ticaret ahlakı?
    Güncelleme olup olmadığını 18 kasım tarihinde soruyorsunuz,
    yanıtını veriyorum, bana 2 aralıkta mesaj atıyorsunuz dosyaları gönder diye.
    neyse gönderin mail adresinizi
  • 02-12-2014, 21:20:07
    Örnek bir site adresini pm alabilir miyim?
  • 03-12-2014, 00:12:13
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek bir site adresini pm alabilir miyim?
    kendi web sitenize kurup farkı gösterebiliriz. 2 dakika sürmez kurulum
  • 03-12-2014, 00:20:25
    Sistem satın alındı gerçekten çok büyük etkisini şimdiden belli etti. Suspende girmiştim. Açtırıp kullandım. Umarım tekrar yaşamam arkadaşta çok ilgili sağolsun. Anında işlemimizi halletti
  • 03-12-2014, 00:29:52
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenci indirimi var mı ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 03-12-2014, 09:38:55
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci indirimi var mı ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    pm ile bilgi verdim
  • 03-12-2014, 11:33:22
    Hocam fiyatta ogrenci veya kamu calisanina indirim okurda alirim