Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 05-12-2014, 09:57:46
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %70 cpu harcayan 10 saniyede açılan site şuan %1'in altında cpu kullanıyor ve 1 saniyede açılıyor size ne kadar teşekkür etsem az hocam aldığınız ücret kuruşuna kadar helal olsun

    Sitenize bakma şansım var mı? bende işe yaramadı ?
  • 05-12-2014, 11:01:41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende ogrencı ındırımı varsa alabılırmıyım sıtem para getırmıyor fakat suspend olmakta ve özellıkle asırı trafık harcamaktadır bunlarıda engellıyormudur
  • 05-12-2014, 15:19:54
    Skype den ulaşmaya çalıştım ama henüz başaramadım...Eklentiyi kurdurdum, çalışmasında bir sıkıntı yok. Hız da gayet iyi fakat kafamda deli sorular var.

    Şimdi bir iki sorum olacak cevaplarsanız sevinirim;

    1 - Eklenti kurulu siteme bir konu eklediğimde del.php kurgusunu çalıştırıp cahce'leri silmeden konu sitede gözükmemektedir. Bu durum biraz sıkıntılı geldi bana, nedeni ise şudur. Bende otomatik gönderi yapan bot sistemi mevcut dolayısı ile başında sürekli durmuyorum. Adminde otomatik eklenen konu del.php yi çalıştırmadan sitemde gözükmemesi sıkıntı teşkil ediyor.

    2 - Siteye daha önce giren x ziyaretçi daha önceki cahceden dolayı yeni eklenen konuları görememektemidir?

    3 - Ben del.php sorgusunu çalıştırmadan yeni veya eski ziyaretçiler yeni eklenen konuları göremeyecek mi?

    4 - del.php sorgusu sadece benim pc yimi ektikler yoksa tüm eski yeni ziyaretçileri etkiler mi ?

    5 - Zamanlamalı bir del.php sorgusu yapabilirmiyiz?

    Otomatik bot gönderimden dolayı del.php yi çalıştırmaktan kına geldi
  • 05-12-2014, 18:10:17
    Mertce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype den ulaşmaya çalıştım ama henüz başaramadım...Eklentiyi kurdurdum, çalışmasında bir sıkıntı yok. Hız da gayet iyi fakat kafamda deli sorular var.

    Şimdi bir iki sorum olacak cevaplarsanız sevinirim;

    1 - Eklenti kurulu siteme bir konu eklediğimde del.php kurgusunu çalıştırıp cahce'leri silmeden konu sitede gözükmemektedir. Bu durum biraz sıkıntılı geldi bana, nedeni ise şudur. Bende otomatik gönderi yapan bot sistemi mevcut dolayısı ile başında sürekli durmuyorum. Adminde otomatik eklenen konu del.php yi çalıştırmadan sitemde gözükmemesi sıkıntı teşkil ediyor.

    2 - Siteye daha önce giren x ziyaretçi daha önceki cahceden dolayı yeni eklenen konuları görememektemidir?

    3 - Ben del.php sorgusunu çalıştırmadan yeni veya eski ziyaretçiler yeni eklenen konuları göremeyecek mi?

    4 - del.php sorgusu sadece benim pc yimi ektikler yoksa tüm eski yeni ziyaretçileri etkiler mi ?

    5 - Zamanlamalı bir del.php sorgusu yapabilirmiyiz?

    Otomatik bot gönderimden dolayı del.php yi çalıştırmaktan kına geldi



    1- Konu yayınladığınızda, konu güncellediğiniz vs otomatik silme işlemi gerçekleştirilir.
    2- Siz yazı paylaş butonuna tıkladığınız andan itibaren paylaştığınız yazı sitede görünür.
    3- Tüm siteye girenleri etkiler
    5- Zaten zamanlama sistemi mevcut.


    Sizin sıkıntınız konuları elle değilde botla giriyorsunuz o yüzden otomatik silme işlemi çalışmıyor. Çünkü herkes farklı bot sistemi kullanıyor hepsine göre silme işlemi yapmak olmaz. Manuel yazı paylaşsanız öyle bir sıkıntı olmaz.. sil butonunun linkini cron joba ekleyip istediğiniz zaman sildirirsiniz
  • 06-12-2014, 05:44:27
    Mrhaba, belki konu içinde birçok kere yazılmıştır ama sayfa sayfa aramak istemedim.

    - Cache mantığı ile çalışan bu sistemde cacheler otomatik siliniyormu yoksa bizmi siliyoruz. Diğer cache sistemlerinde mesela 24 saatten saate temizleme oluyor oto.
    - Apache ve Lite speed sunucuların her ikisinde de çalışıyor mu?
    - Kurulum siz yapıyorsunuz sanırım, kurulum hakkında bilgi veriliyormu, diğer sitelerimize kurmamız için.
  • 06-12-2014, 09:05:17
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mrhaba, belki konu içinde birçok kere yazılmıştır ama sayfa sayfa aramak istemedim.

    - Cache mantığı ile çalışan bu sistemde cacheler otomatik siliniyormu yoksa bizmi siliyoruz. Diğer cache sistemlerinde mesela 24 saatten saate temizleme oluyor oto.
    - Apache ve Lite speed sunucuların her ikisinde de çalışıyor mu?
    - Kurulum siz yapıyorsunuz sanırım, kurulum hakkında bilgi veriliyormu, diğer sitelerimize kurmamız için.

    *Sİtede yazı paylaşıp - güncellediğinizde otomatik siliniyor.
    *Her ikisinde de çalışıyor.
    *Kurulumu önce ben yapabiliyorum farkı görmeniz açısından. Ardından ödeme alıp kurulumu anlatan dosyaları gönderiyorum. kendiniz kuracaksanız direkt ödeme alıp dosyaları gönderiyorum
  • 06-12-2014, 14:24:03
    SeoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *Sİtede yazı paylaşıp - güncellediğinizde otomatik siliniyor.
    *Her ikisinde de çalışıyor.
    *Kurulumu önce ben yapabiliyorum farkı görmeniz açısından. Ardından ödeme alıp kurulumu anlatan dosyaları gönderiyorum. kendiniz kuracaksanız direkt ödeme alıp dosyaları gönderiyorum
    Ben bazı sitelere hiç konu eklemiyorum mesela. O zaman silmesine de gerek kalmıyor sanırım cacheyi?
  • 07-12-2014, 01:08:50
    Kodları ücretini verip aldım fakat bana göre eksiklerinden dolayı sitelerimden kaldırdım.Buradan da kodlar hakkında gördüğüm doğru olan eksikleri yazdım satıcı yorumuma cevap vermeyip moderetör yardımıyla sildirmiş.BRAVO
  • 08-12-2014, 00:08:37
    Arkadaşım merhaba 3-4 gündür yazıyorum skypedan ve burdan geri dönüş yapılmadı !
    İncelemenizi istemiştim baya oldu.
    Web sitemde herhangi bir hızlanma söz konusu değil.
    Ücreti geri talep ediyorum.