Skype den ulaşmaya çalıştım ama henüz başaramadım...Eklentiyi kurdurdum, çalışmasında bir sıkıntı yok. Hız da gayet iyi fakat kafamda deli sorular var.
Şimdi bir iki sorum olacak cevaplarsanız sevinirim;
1 - Eklenti kurulu siteme bir konu eklediğimde del.php kurgusunu çalıştırıp cahce'leri silmeden konu sitede gözükmemektedir. Bu durum biraz sıkıntılı geldi bana, nedeni ise şudur. Bende otomatik gönderi yapan bot sistemi mevcut dolayısı ile başında sürekli durmuyorum. Adminde otomatik eklenen konu del.php yi çalıştırmadan sitemde gözükmemesi sıkıntı teşkil ediyor.
2 - Siteye daha önce giren x ziyaretçi daha önceki cahceden dolayı yeni eklenen konuları görememektemidir?
3 - Ben del.php sorgusunu çalıştırmadan yeni veya eski ziyaretçiler yeni eklenen konuları göremeyecek mi?
4 - del.php sorgusu sadece benim pc yimi ektikler yoksa tüm eski yeni ziyaretçileri etkiler mi ?
5 - Zamanlamalı bir del.php sorgusu yapabilirmiyiz?
Otomatik bot gönderimden dolayı del.php yi çalıştırmaktan kına geldi