Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Birkaç ay evvel aldıgım halinden sonra Sistemde güncelleme oldumu diye sormuştum. Cevaben evet oldu demiştiniz.
Bunun üzerine bende güncellenen Dosyayı rica etmiştim ama ciddiye alıp cevap dahi vermiyorsunuz. Bumudur Ticaret ahlakı?