penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birkaç ay evvel aldıgım halinden sonra Sistemde güncelleme oldumu diye sormuştum. Cevaben evet oldu demiştiniz.
Bunun üzerine bende güncellenen Dosyayı rica etmiştim ama ciddiye alıp cevap dahi vermiyorsunuz. Bumudur Ticaret ahlakı?
Güncelleme olup olmadığını 18 kasım tarihinde soruyorsunuz,
yanıtını veriyorum, bana 2 aralıkta mesaj atıyorsunuz dosyaları gönder diye.
neyse gönderin mail adresinizi