Merhaba arkadaşlar uzun süredir türkyılmazın yaptığı 3pay ödeme modülünü kullanıyordum 2 ay önce faturalar ödense bile ödenmedi yazmaya başladı daha sonra türkyılmaz bir destek vermedi bende @Burti; üzerinden satın aldım eklenti sürümü çok eskiden kalmıştı eklentiye yaklaşık 4 5 kere güncelleme yaptılar çalışmaya başladı ancak bu seferde daha önceden yapılmış ödemeleri tekrardan kişilerin bakiyesine eklemeye başladı hemde bunu 1 kere yapmadı aynı faturayı 2 3 kere tekrar tekrar ödeme ekleyim kişinin bakiyesine ekleti bende kaldırmak zorunda kaldım ve burti bunu modulden değil 3Pay size sürekli post gönderiyor dedi ve destek vermedi
bana bu konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaş varmı ücretli olarak
3Pay ödeme modülü sorunu
5
●540
- 21-03-2018, 21:05:43*Destek vermedi değil hocam 3Pay callback gönderdikten sonra biz inan birşey yapamayız. Hani gelmeyin diyemeyiz adamlara. TransID kontrolü yapıyoruz eğer TransID oradaysa eklemez ancak eski modülünüzde hiç TransID eklenmediği için kontrol edemiyoruz. Dilerseniz ek bir tetikleyici ayarlayıp X tarih öncesini kabul etme diyelim ? Ancak dediğim gibi sağlıklı değil. Veya 3Pay'den transcriptionları indirebildiğinz bir xml varsa eğer bir bot yazıp eski ödemelere transid ekleyelim. Ancak bu türlü olur.
+ olarak konuyu 3Pay'e sordunuz mu ? - 21-03-2018, 23:49:40evet hocam sordum ancak 1 kez gönderdiklerini söyledi dediğiniz yöntemleri uygulabiliriz yardımcı olursanız sevinirim manuel onaylama yapmak gerektiği için epey sorun yaşıyorum birde sizin modulde komisyonu ekstra yansıttığı için oda farklı bir sorun yapıyordu ne yaptığını unuttum tickettan yazmıştım sanırımBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2018, 16:57:15Sistemden talep açın hocam X tarih öncesini kapatalım size.Rabisu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2018, 18:09:42yardımınız için teşekkür ederim modul sorununu giderip eski ödemelerinde post sorununu halletiler sorunsuz çalışıyor.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle