• 21-03-2018, 16:05:21
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba arkadaşlar uzun süredir türkyılmazın yaptığı 3pay ödeme modülünü kullanıyordum 2 ay önce faturalar ödense bile ödenmedi yazmaya başladı daha sonra türkyılmaz bir destek vermedi bende @Burti; üzerinden satın aldım eklenti sürümü çok eskiden kalmıştı eklentiye yaklaşık 4 5 kere güncelleme yaptılar çalışmaya başladı ancak bu seferde daha önceden yapılmış ödemeleri tekrardan kişilerin bakiyesine eklemeye başladı hemde bunu 1 kere yapmadı aynı faturayı 2 3 kere tekrar tekrar ödeme ekleyim kişinin bakiyesine ekleti bende kaldırmak zorunda kaldım ve burti bunu modulden değil 3Pay size sürekli post gönderiyor dedi ve destek vermedi
    bana bu konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaş varmı ücretli olarak
  • 21-03-2018, 21:05:43
    #2
    Reveloper
    *Destek vermedi değil hocam 3Pay callback gönderdikten sonra biz inan birşey yapamayız. Hani gelmeyin diyemeyiz adamlara. TransID kontrolü yapıyoruz eğer TransID oradaysa eklemez ancak eski modülünüzde hiç TransID eklenmediği için kontrol edemiyoruz. Dilerseniz ek bir tetikleyici ayarlayıp X tarih öncesini kabul etme diyelim ? Ancak dediğim gibi sağlıklı değil. Veya 3Pay'den transcriptionları indirebildiğinz bir xml varsa eğer bir bot yazıp eski ödemelere transid ekleyelim. Ancak bu türlü olur.

    + olarak konuyu 3Pay'e sordunuz mu ?
  • 21-03-2018, 23:49:40
    #3
    Kurumsal Üye
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *Destek vermedi değil hocam 3Pay callback gönderdikten sonra biz inan birşey yapamayız. Hani gelmeyin diyemeyiz adamlara. TransID kontrolü yapıyoruz eğer TransID oradaysa eklemez ancak eski modülünüzde hiç TransID eklenmediği için kontrol edemiyoruz. Dilerseniz ek bir tetikleyici ayarlayıp X tarih öncesini kabul etme diyelim ? Ancak dediğim gibi sağlıklı değil. Veya 3Pay'den transcriptionları indirebildiğinz bir xml varsa eğer bir bot yazıp eski ödemelere transid ekleyelim. Ancak bu türlü olur.

    + olarak konuyu 3Pay'e sordunuz mu ?
    evet hocam sordum ancak 1 kez gönderdiklerini söyledi dediğiniz yöntemleri uygulabiliriz yardımcı olursanız sevinirim manuel onaylama yapmak gerektiği için epey sorun yaşıyorum birde sizin modulde komisyonu ekstra yansıttığı için oda farklı bir sorun yapıyordu ne yaptığını unuttum tickettan yazmıştım sanırım
  • 22-03-2018, 16:57:15
    #4
    Reveloper
    Rabisu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam sordum ancak 1 kez gönderdiklerini söyledi dediğiniz yöntemleri uygulabiliriz yardımcı olursanız sevinirim manuel onaylama yapmak gerektiği için epey sorun yaşıyorum birde sizin modulde komisyonu ekstra yansıttığı için oda farklı bir sorun yapıyordu ne yaptığını unuttum tickettan yazmıştım sanırım
    Sistemden talep açın hocam X tarih öncesini kapatalım size.
  • 23-03-2018, 00:15:47
    #5
    Kurumsal Üye
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemden talep açın hocam X tarih öncesini kapatalım size.
    teşekkürler hocam ticket açtım
  • 30-03-2018, 18:09:42
    #6
    Kurumsal Üye
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemden talep açın hocam X tarih öncesini kapatalım size.
    yardımınız için teşekkür ederim modul sorununu giderip eski ödemelerinde post sorununu halletiler sorunsuz çalışıyor.