*Destek vermedi değil hocam 3Pay callback gönderdikten sonra biz inan birşey yapamayız. Hani gelmeyin diyemeyiz adamlara. TransID kontrolü yapıyoruz eğer TransID oradaysa eklemez ancak eski modülünüzde hiç TransID eklenmediği için kontrol edemiyoruz. Dilerseniz ek bir tetikleyici ayarlayıp X tarih öncesini kabul etme diyelim ? Ancak dediğim gibi sağlıklı değil. Veya 3Pay'den transcriptionları indirebildiğinz bir xml varsa eğer bir bot yazıp eski ödemelere transid ekleyelim. Ancak bu türlü olur.
+ olarak konuyu 3Pay'e sordunuz mu ?