Rabisu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam sordum ancak 1 kez gönderdiklerini söyledi dediğiniz yöntemleri uygulabiliriz yardımcı olursanız sevinirim manuel onaylama yapmak gerektiği için epey sorun yaşıyorum birde sizin modulde komisyonu ekstra yansıttığı için oda farklı bir sorun yapıyordu ne yaptığını unuttum tickettan yazmıştım sanırım
Sistemden talep açın hocam X tarih öncesini kapatalım size.