Merhaba arkadaşlar uzun süredir türkyılmazın yaptığı 3pay ödeme modülünü kullanıyordum 2 ay önce faturalar ödense bile ödenmedi yazmaya başladı daha sonra türkyılmaz bir destek vermedi bende
@Burti; üzerinden satın aldım eklenti sürümü çok eskiden kalmıştı eklentiye yaklaşık 4 5 kere güncelleme yaptılar çalışmaya başladı ancak bu seferde daha önceden yapılmış ödemeleri tekrardan kişilerin bakiyesine eklemeye başladı hemde bunu 1 kere yapmadı aynı faturayı 2 3 kere tekrar tekrar ödeme ekleyim kişinin bakiyesine ekleti bende kaldırmak zorunda kaldım ve burti bunu modulden değil 3Pay size sürekli post gönderiyor dedi ve destek vermedi
bana bu konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaş varmı ücretli olarak