Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*Destek vermedi değil hocam 3Pay callback gönderdikten sonra biz inan birşey yapamayız. Hani gelmeyin diyemeyiz adamlara. TransID kontrolü yapıyoruz eğer TransID oradaysa eklemez ancak eski modülünüzde hiç TransID eklenmediği için kontrol edemiyoruz. Dilerseniz ek bir tetikleyici ayarlayıp X tarih öncesini kabul etme diyelim ? Ancak dediğim gibi sağlıklı değil. Veya 3Pay'den transcriptionları indirebildiğinz bir xml varsa eğer bir bot yazıp eski ödemelere transid ekleyelim. Ancak bu türlü olur.

+ olarak konuyu 3Pay'e sordunuz mu ?
evet hocam sordum ancak 1 kez gönderdiklerini söyledi dediğiniz yöntemleri uygulabiliriz yardımcı olursanız sevinirim manuel onaylama yapmak gerektiği için epey sorun yaşıyorum birde sizin modulde komisyonu ekstra yansıttığı için oda farklı bir sorun yapıyordu ne yaptığını unuttum tickettan yazmıştım sanırım