• 02-04-2015, 17:42:45
    #1
    Merhabalar,

    Bu aralar WHMCS tema kodladım , kendime özgün , 0'dan yazdım vb. kelimelerini kullanarak kendilerini sanki bi tasarımcıymış gibi gösteren kişilerden bahsedeyim.

    Yaptıkları işlem ile insanların anlamayacağı hale getiriyorlar. Başka firmaların , Header , Footer , Paketler , Müşteri Paneli vb. Çok fazla kodlarını CSS , HTML kodları ile tema kodladım diye geçiniyorlar. Kendilerine izni varmı dediğimiz halde var diyorlar . Firmaya sorduğumuzda haberleri yok.

    Artık eskisi gibi değil sanırım. Emek hırsızlığı yaparak satış yapmaya kalkışanlar çok fazla arttı ve buna dur dememiz gerekli ve Hakikaten emeğiyle iş yapan firmalardan tema almamız gerekli.

    Demek istediğim ilerde bu firma teması tescilli ise sizde sorun çıkartabilir. Sonuçta sizde kullanıyorsunuz.Bizi şikayet edemez , bişey yapamaz derseniz o zaman sizde emek hırsızlığına girmiş olursunuz.

    Sadece bilgilendirmek için açtığım bir konu gereksiz ise silinmesini rica ederim.

    İyi günler.
  • 02-04-2015, 17:49:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dediğiniz emek hırsızları bırakın bu forumda satış yapmayı barındırılmamalı.
  • 02-04-2015, 18:15:25
    #3
    Bu Konu Bana Yönelik Açılmış Sanırsam. Bunu İçin Bir Video Çektim. Dahasınıda Çekebilirim.


    https://www.youtube.com/watch?v=ujv1-alZ_K8
  • 02-04-2015, 18:19:22
    #4
    ahmtozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Konu Bana Yönelik Açılmış Sanırsam. Bunu İçin Bir Video Çektim. Dahasınıda Çekebilirim.


    https://www.youtube.com/watch?v=ujv1-alZ_K8
    Direk konuya dalıyorsunuz , ben size bu konuda emek hırsızlığı yaptınız ile ilgili bi yazı yazdığımı hatırlamıyorum. Sadece okumanız için gönderdiğim bi mesaj var. Siz kendinizi öyle görüyorsanız demek ki emek hırsızı siz oluyorsunuz. Bir daha konuyu okuyup yazı yazın bence.
  • 02-04-2015, 18:21:34
    #5
    Sarikaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk konuya dalıyorsunuz , ben size bu konuda emek hırsızlığı yaptınız ile ilgili bi yazı yazdığımı hatırlamıyorum. Sadece okumanız için gönderdiğim bi mesaj var. Siz kendinizi öyle görüyorsanız demek ki emek hırsızı siz oluyorsunuz. Bir daha konuyu okuyup yazı yazın bence.
    Hayır Tabikide Biz Kendimizi Öyle Görsek Bu Videoyu Çekmezdik.
    Satış Konuma Aynı Yorumları Attıgınız İçin Ben Bu Videoyu Direk Olarak Yoruma Attım.
  • 02-04-2015, 18:29:18
    #6
    Ahmet ozdemir arkadasimiz bana face'den benim kararimi alarak tasarimi yapti header olsun homepage olsun tek tek yaptigi bolumlerini faceden bana resimleri atti bunlarida moderatorlere atabilirim resimleri ve mesajlari emek hirsizligi ile alakasi yok eger yonetim ister ise mesajlari ve fotolari atabilirim hatta tw ile gelip kendileri inceleyebilir ogeyi denetle vs. olmadigini gorebilirler.

    @Burti;
  • 02-04-2015, 18:30:27
    #7
    Günümüzde Emek hırsızlığı çok fazla olmaya başladı , bence hakeden insanların satış yapması gerekiyor, konu çok bilgili açılmış.
  • 02-04-2015, 19:54:17
    #8
    30 a 50 ye tema satılır olmuş.
    Ne SGK ödemeleri var, ne gelir vergisi, ne KDV, ne muhasebeci ödemesi, ne kirası, ne suyu, ne elektriği, ne de interneti-telefonu...

    Ağır konuşacağım az kaldı, ama yarınki cumanın sevabını peşinen yemeyelim şimdi...
  • 02-04-2015, 20:11:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 a 50 ye tema satılır olmuş.
    Ne SGK ödemeleri var, ne gelir vergisi, ne KDV, ne muhasebeci ödemesi, ne kirası, ne suyu, ne elektriği, ne de interneti-telefonu...

    Ağır konuşacağım az kaldı, ama yarınki cumanın sevabını peşinen yemeyelim şimdi...
    Aynen öyle hocam. Sözde firmalar ama yasal bir belge sorunca gösterenini görmedim o 30-50 liraya tema satanların.