30 a 50 ye tema satılır olmuş.
Ne SGK ödemeleri var, ne gelir vergisi, ne KDV, ne muhasebeci ödemesi, ne kirası, ne suyu, ne elektriği, ne de interneti-telefonu...
Ağır konuşacağım az kaldı, ama yarınki cumanın sevabını peşinen yemeyelim şimdi...
Aynen öyle hocam. Sözde firmalar ama yasal bir belge sorunca gösterenini görmedim o 30-50 liraya tema satanların.