Merhabalar,

Bu aralar WHMCS tema kodladım , kendime özgün , 0'dan yazdım vb. kelimelerini kullanarak kendilerini sanki bi tasarımcıymış gibi gösteren kişilerden bahsedeyim.

Yaptıkları işlem ile insanların anlamayacağı hale getiriyorlar. Başka firmaların , Header , Footer , Paketler , Müşteri Paneli vb. Çok fazla kodlarını CSS , HTML kodları ile tema kodladım diye geçiniyorlar. Kendilerine izni varmı dediğimiz halde var diyorlar . Firmaya sorduğumuzda haberleri yok.

Artık eskisi gibi değil sanırım. Emek hırsızlığı yaparak satış yapmaya kalkışanlar çok fazla arttı ve buna dur dememiz gerekli ve Hakikaten emeğiyle iş yapan firmalardan tema almamız gerekli.

Demek istediğim ilerde bu firma teması tescilli ise sizde sorun çıkartabilir. Sonuçta sizde kullanıyorsunuz.Bizi şikayet edemez , bişey yapamaz derseniz o zaman sizde emek hırsızlığına girmiş olursunuz.

Sadece bilgilendirmek için açtığım bir konu gereksiz ise silinmesini rica ederim.

İyi günler.