• 02-04-2015, 20:13:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 a 50 ye tema satılır olmuş.
    Ne SGK ödemeleri var, ne gelir vergisi, ne KDV, ne muhasebeci ödemesi, ne kirası, ne suyu, ne elektriği, ne de interneti-telefonu...

    Ağır konuşacağım az kaldı, ama yarınki cumanın sevabını peşinen yemeyelim şimdi...

    Sözlerinize katılıyorum fakat kendinizi boşa yoruyorsunuz öyle bir ülkede yaşıyoruz ki bütün insanlar bir birinin kuyusunu kazar olmuş.

    Ağır konuşmak tarzım değildir fakat bu gidişle bende ağır konuşmaya başlıyacağım.
  • 02-04-2015, 20:13:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 a 50 ye tema satılır olmuş.
    Ne SGK ödemeleri var, ne gelir vergisi, ne KDV, ne muhasebeci ödemesi, ne kirası, ne suyu, ne elektriği, ne de interneti-telefonu...

    Ağır konuşacağım az kaldı, ama yarınki cumanın sevabını peşinen yemeyelim şimdi...

    Sizin sektörde çoluk çocuğun eline düştü..Allah yardımcınız olsun.
  • 02-04-2015, 20:14:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet arkadaşımızın kötü niyetli olduğunu sanmıyorum ama yaptığı temayı kodların farklılığı ile kanıtlamaya çalışmış. Şöyle bir durum var, bkz.



    Bu nacizhane NetGSM firmasının kontrol paneli.



    Buda bizim yeni projemiz olan SMS firmamızın kontrol paneli.

    Şimdi bu tema ThemeForest'ten satın alımış 17$ ücretindeki bir tema. Buraya kadar bir sorun yok. Fakat NetGSM'in temasının kaynak kodlarıyla bu temanın kaynak kodlarının uzaktan yakından alakası yok. Adamlar bildiğiniz temanın kaynak kodlarını tanınmayacak hale getirmiş, bazı class isimleri hala benim class isimleriyle uyuşuyor. Tema işlerinde profesyonel değilim terimleri pek bilmem fakat, bir class isminin değiştirilip, bunu ben yaptım demekte fayda etmiyor. Zaten başta gösterdiği temayı sıfırdan yaratma olayından sonra arkadaşın zaten bu işi yapabildiğini gördüm. Sakın yanlış anlama, senin tema satışı yaptığın konuda problem çıkmasının sebebi "özgün bir tema demen" yoksa gidip sana kimse karışamaz. Fakat renklerin, menünün gölgesi, footerlerin birebir olan benzerliği, header olsun baktığınız zaman netiyi.com firmasının temasına bire bir benziyor hatta tıpa tıp aynısı. Şimdi biz yazılımcıyız bir değişkenin ismini $Furkan iken $Abdullah yapsak ozaman Abdullah'ta çıkıp dese, ben Furkandan almadım bakalım kaynak kodlara dese iş artık çıkılmaz hale gelir. Herşeyi bıraktım beni pes ettiren kısım renklerinizin tonları bile bire bir aynı olmasıydı, çünkü diyorum ki bu tema bana bir yerden tanıdık geliyor. Herhangi bir bankanın modülünü bende yapsam başkasıda yapsa elbet kodlar bir yerde birbirine benzeyecek buna denecek laf yok. Eğer yanlış anlaşılma olduysa Ahmet arkadaşımızdan kendi adıma özür dilerim, iyi akşamlar.
  • 02-04-2015, 20:28:00
    #13
    Görüdüğü Üzere Konu Uzadıkca Uzayacak Biz Ne Kadar Dil Dökersek Dökelim Bizim İnsanımız Anlamayacak Ben Konuyu Burda Kapatıyorum. O Temayıda Kapatıyorum. Sizi Rahatsız Eden Bir Cümle Olmuş Beni Rahatsız Eden Cümlelerde Var. Şu Çalma Olayı çalmışınız Çalmışınız Diyorsunuzya. Bundan Sonra Bu Çalma Kelimesini Duymak İstemiyoruz. Buna Yönelik Bir açı Belirledik kendimize o yönde gitmeye dikkat etcem. Ama Şunuda Anladımki Furkan İçin Demiyorum Bu Lafı Çekemeyen Çok Fazla insan Var. Ben Bunları Yazarak temayı Çalmışınız kelimelerini kabul etmiş olmuyorum hala inkar ediyorum halan diyorum ne gerekiyorsa kanıtlarız bilgisayarımamı baglanırsınız gelip yüzyüzemi buluşursunuz orasını bilmem.

    Bende Genç Bir Girişimciyim Önümüde Böyle Engeller Çıktıkça Pes
    Etmeyecegim. Ögrenilecek Birşey varsa Ögrencez. Yanlış Birşey Yaptıysadak Düzeltmek İçin Elimizden Geleni Yapcaz.

    Fazlada Uzatmayım İyi Akşamlar Diyorum Herkeze Şimdiden Hayırlı Cumalar.