Görüdüğü Üzere Konu Uzadıkca Uzayacak Biz Ne Kadar Dil Dökersek Dökelim Bizim İnsanımız Anlamayacak Ben Konuyu Burda Kapatıyorum. O Temayıda Kapatıyorum. Sizi Rahatsız Eden Bir Cümle Olmuş Beni Rahatsız Eden Cümlelerde Var. Şu Çalma Olayı çalmışınız Çalmışınız Diyorsunuzya. Bundan Sonra Bu Çalma Kelimesini Duymak İstemiyoruz. Buna Yönelik Bir açı Belirledik kendimize o yönde gitmeye dikkat etcem. Ama Şunuda Anladımki Furkan İçin Demiyorum Bu Lafı Çekemeyen Çok Fazla insan Var. Ben Bunları Yazarak temayı Çalmışınız kelimelerini kabul etmiş olmuyorum hala inkar ediyorum halan diyorum ne gerekiyorsa kanıtlarız bilgisayarımamı baglanırsınız gelip yüzyüzemi buluşursunuz orasını bilmem.

Bende Genç Bir Girişimciyim Önümüde Böyle Engeller Çıktıkça Pes
Etmeyecegim. Ögrenilecek Birşey varsa Ögrencez. Yanlış Birşey Yaptıysadak Düzeltmek İçin Elimizden Geleni Yapcaz.

Fazlada Uzatmayım İyi Akşamlar Diyorum Herkeze Şimdiden Hayırlı Cumalar.