30 a 50 ye tema satılır olmuş.
Ne SGK ödemeleri var, ne gelir vergisi, ne KDV, ne muhasebeci ödemesi, ne kirası, ne suyu, ne elektriği, ne de interneti-telefonu...
Ağır konuşacağım az kaldı, ama yarınki cumanın sevabını peşinen yemeyelim şimdi...
Sözlerinize katılıyorum fakat kendinizi boşa yoruyorsunuz öyle bir ülkede yaşıyoruz ki bütün insanlar bir birinin kuyusunu kazar olmuş.
Ağır konuşmak tarzım değildir fakat bu gidişle bende ağır konuşmaya başlıyacağım.