Direk konuya dalıyorsunuz , ben size bu konuda emek hırsızlığı yaptınız ile ilgili bi yazı yazdığımı hatırlamıyorum. Sadece okumanız için gönderdiğim bi mesaj var. Siz kendinizi öyle görüyorsanız demek ki emek hırsızı siz oluyorsunuz. Bir daha konuyu okuyup yazı yazın bence.