• 27-06-2010, 16:19:38
    #19
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz beta olduğu için sorunlu olacaktır.

    XP' de çalışmayacak mı şimdi yani.

    XP de çalışmayak. Windows Vista yada Windows 7 ye yükseltme yapmanız gerekmektedir.
  • 27-06-2010, 16:22:03
    #20
    Eskisine göre pc'yi çok fazla yoruyor. Denedim beğenmedim eskisine geri döndüm
  • 27-06-2010, 17:32:50
    #21
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Nick nereden değişiyor :S
  • 27-06-2010, 17:33:44
    #22
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick nereden değişiyor :S
    betada değişmiyor
  • 27-06-2010, 17:42:39
    #23
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    betada değişmiyor
    Bu nasıl siliniyor
  • 27-06-2010, 21:53:34
    #24
    Kişisel ileti değişiyor fakat Nick alanı değişmiyor. (Şimdilik)

    Bilgisayarı eskisine göre fazla yormasının nedeni sosyal ağlarla birebir bağlantısı olması.

    Program ekle kaldırdan kaldırabili ve eskisini yeniden yükleyebilirsiniz.
  • 29-06-2010, 05:30:06
    #25
    ben vistaya yükledim lanet olsun kaç saattir eskisini yüklemeye çalışıyorum ben 2 gün önce yükledim, ekle kaldırda görünmüyor program kaldıramıyorum haliyle yenisini yükleyemiyorum.

    bence yüklemeyin betayı çok dandik birşey ve benim gibi bi sorun yaşayabilirsiniz.
  • 29-06-2010, 06:03:26
    #26
    4 gb ramli makinada bile ara ara kasmadalara neden oldu 150 kişi açık olunca

    bu bize yaramaz abi
  • 29-06-2010, 07:01:53
    #27
    teşekkürler :R