• 26-06-2010, 10:38:08
    #10
    2010 a daha yeni alıştım zaten bide 2011 mi çıktı ya
  • 26-06-2010, 10:44:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hemen indiryorum valla
  • 26-06-2010, 12:49:09
    #12
    Meta ADS Hizmetleri
    XP neden yok ?
  • 26-06-2010, 14:02:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    karışık duruyor ama 1-2 gün kullanılınca alışılır
  • 26-06-2010, 14:20:29
    #14
    bunu yükledim bişeyler oldu mesajlarım iletilmiyor vs. silip eskisini yükeldim hala devam ediyor sorun :S
  • 26-06-2010, 14:23:51
    #15
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu yükledim bişeyler oldu mesajlarım iletilmiyor vs. silip eskisini yükeldim hala devam ediyor sorun :S
    Windows 7 Ult. makinada bende yükledim hata verdi.
    Hakikatten Microsoft'un beta bir şeyi kullanılmaz. İnsanları ve pcleri kobay fareye çeviriyorlar.
  • 26-06-2010, 14:41:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bir an önce alışmak en iyisi
  • 27-06-2010, 00:15:17
    #17
    Süper bişey olmuş alışınca daha güzel geliyor. (: Birsürü yenilik (ya da makyaj diyelim (: ) var (:
  • 27-06-2010, 13:11:03
    #18
    Henüz beta olduğu için sorunlu olacaktır.

    XP' de çalışmayacak mı şimdi yani.