Şuanlık XP versiyonu yok gözüküyor. Vista ve Windows 7 de rahatça kullanabilirsiniz.



MSNGR MESSENGER 2011 indirmek için tıklayın:
http://explore.live.com/windows-live-essentials-beta
Kaynak:
http://windows7seven.org/forum/windo...oad-t3939.html
30
●2.627


