• 25-06-2010, 11:15:46
    #1
    Dünya çapında en çok kullanılan anlık mesajlaşma programı olan Messenger 2011 sürümü beta aşamasında bizlere sunuldu. Microsoft sosyal ağlara göz diktiğinden beri bu ağlarda yenilikler yapmayı amaçlayan bir firma oldu.

    Şuanlık XP versiyonu yok gözüküyor. Vista ve Windows 7 de rahatça kullanabilirsiniz.








    MSNGR MESSENGER 2011 indirmek için tıklayın:
    http://explore.live.com/windows-live-essentials-beta

    Kaynak:
    http://windows7seven.org/forum/windo...oad-t3939.html
  • 25-06-2010, 11:16:57
    #2
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    deneyelim, teşekkürler..
  • 25-06-2010, 11:58:52
    #3
  • 25-06-2010, 12:26:07
    #4
    smileyler çok güzel olmuş
  • 25-06-2010, 19:54:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha beta stabil oluncaya kadar beklemek lazım.
  • 25-06-2010, 20:02:14
    #6
    Güzel görünüyor ifadeler falan )
  • 25-06-2010, 20:04:38
    #7
    Türkçe yok zaten şu anda, stabil sürümü beklemek lazım.
  • 26-06-2010, 10:00:02
    #8
    Çok karışık olmuş bence.
  • 26-06-2010, 10:16:18
    #9
    ellerine sağlık. denemek lazım