Windows Live Messenger 2011 - Beta
30
●2.627
- 29-06-2010, 16:02:36geçiş yaptım, gayet güzel gibi görünüyor ama herşeyi ana üyeliğe bağlamışlar çünkü nickimi değiştiremiyorum, bazılarına yazdıklarım gitmiyor bazıları beni offline görüyor falan. Bu hataları halletikleri zaman güzel olacaktır diye düşünüyorum. Soldaki kısım güzel olmuş facebooktaki status güncellemelerine benzemiş