• 29-06-2010, 10:32:26
    #28
    Zorunlu geçiş yaptırmazlar umarım
  • 29-06-2010, 16:02:36
    #29
    geçiş yaptım, gayet güzel gibi görünüyor ama herşeyi ana üyeliğe bağlamışlar çünkü nickimi değiştiremiyorum, bazılarına yazdıklarım gitmiyor bazıları beni offline görüyor falan. Bu hataları halletikleri zaman güzel olacaktır diye düşünüyorum. Soldaki kısım güzel olmuş facebooktaki status güncellemelerine benzemiş
  • 29-06-2010, 16:56:34
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Tek kelime ile iğrenç olmuş
  • 30-06-2010, 22:09:56
    #31
    Pek bir beklentim yok ama deneyelim indiriyorum


    edit

    İğreeenççç bu ne yav