bunu yükledim bişeyler oldu mesajlarım iletilmiyor vs. silip eskisini yükeldim hala devam ediyor sorun :S
Windows 7 Ult. makinada bende yükledim hata verdi.
Hakikatten Microsoft'un beta bir şeyi kullanılmaz. İnsanları ve pcleri kobay fareye çeviriyorlar.