Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz beta olduğu için sorunlu olacaktır.

XP' de çalışmayacak mı şimdi yani.

XP de çalışmayak. Windows Vista yada Windows 7 ye yükseltme yapmanız gerekmektedir.