Konu
Windows Live Messenger 2011 - Beta
27-06-2010, 16:19:38
#19
AngelFRANTIX
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Henüz beta olduğu için sorunlu olacaktır.
XP' de çalışmayacak mı şimdi yani.
XP de çalışmayak. Windows Vista yada Windows 7 ye yükseltme yapmanız gerekmektedir.