Msn Çöktü :)
47
●2.602
- 23-03-2010, 11:51:04Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar
- 23-03-2010, 11:55:41benim msn acık sen yoksun ama şuancatlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2010, 11:57:18Sende bende yoksunFreeBoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şimdi herkez alıntı yaparak cevap verirse " bende yoksun vs " bu konu forum post rekoru kırar
- 23-03-2010, 11:57:20Üyeliği durdurulducatlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa katılıyorum Aynı 100 kişi online oluyordu şimdi hic yok bazı haber sitelerinde MSN çöktü diye haberler gördüm aslı varsa tabi
Hayırlı Günler.. - 23-03-2010, 12:01:55Üyeliği durdurulduBiLseydim böyLe oLacağını kapatırmıydımsetgs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
