• 23-03-2010, 11:51:04
    #10
    Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar
  • 23-03-2010, 11:55:41
    #11
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar
    benim msn acık sen yoksun ama şuan
  • 23-03-2010, 11:57:18
    #12
    FreeBoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim msn acık sen yoksun ama şuan
    Sende bende yoksun

    Şimdi herkez alıntı yaparak cevap verirse " bende yoksun vs " bu konu forum post rekoru kırar
  • 23-03-2010, 11:57:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar

    Arkadaşa katılıyorum Aynı 100 kişi online oluyordu şimdi hic yok bazı haber sitelerinde MSN çöktü diye haberler gördüm aslı varsa tabi

    Hayırlı Günler..
  • 23-03-2010, 11:58:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Aynı soRun ßendede waR :P Peki Ne Zaman NasıL DüzeLir BiLgisi oLan vaRmı ?
  • 23-03-2010, 12:00:56
    #15
    anında post rekoru konularını seviyorum

    mSN'yi kapatmayanlar (örn ben) açık gerisi offline.

    hayırlısı hayırlısı
  • 23-03-2010, 12:01:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    setgs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anında post rekoru konularını seviyorum

    mSN'yi kapatmayanlar (örn ben) açık gerisi offline.

    hayırlısı hayırlısı
    BiLseydim böyLe oLacağını kapatırmıydım
  • 23-03-2010, 12:07:12
    #17
    Fırsatcılar iş başında
  • 23-03-2010, 12:07:21
    #18
    Poyr4z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BiLseydim böyLe oLacağını kapatırmıydım
    çok geç