Konu
Msn Çöktü :)
23-03-2010, 11:51:04
#10
catlakcocuk
Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar