catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar
benim msn acık sen yoksun ama şuan