Konu
Msn Çöktü :)
23-03-2010, 11:55:41
#11
maskeLiGenc
catlakcocuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normal şartlarda bu saatlerde benim msnde 100 kişi olurdu asgari. Şuanda 25 kişinin online olması ilginç. Sanırım onlarda hiç bilgisayarı kapatmayanlar
benim msn acık sen yoksun ama şuan